tiistai 3. joulukuuta 2013

Tuomiopäivä

Huomenna ois tuomiopäivä.. Kertoilen taaaaas kerran videolla missä mennään ja mitä tapahtuu.. :)
Ja anteeksi kun en vieläkään oo saanu tätä blogin ulkoasua muokattuu -_- Lazy me...


Lunta on tullut ihan mukavasti tässä parin päivän/yön aikana.. Redi on ihan innoissaan ollu lenkillä ^_^
Tänään sit keli ollu nollassa.. Ihanaa lits läts loskaa.. Toivottavasti ei jatku tämmöne sää.. :(
Pekka kävi viimeinkin talviunille reilu viikko sitten.. Eilen herättelin ja juotin pojan, kyllä vesi maistui ^_^
Hirvee ikävä pikku Pekkaa kun toinen vaan nukkuu :D

Tässä kuva siitä viimesimmästä leimasta.. Huomaa kyl et on jonku verran korjattavaa.. Onneks ei oo niin vakavaa :) Tulee muutenki fiksumman näkönen ku saa vähä kontrastia leimaan ku 
paksuntaa ton tähden ääriviivoja.. :)

Niijjoo, ja kämpän järjestys vaihtu! Meni hermot ku oli niin ahdasta ennen, niin huhuilin facessa jotakuta auttaa mua siirtää näitä rojuja.. Yks Markus tuli sit avuks ja tämmöseks saatiin kämppä:



Unohtu vaan laittaa ne pienet sohvapöydät ja yks rehu tonne ennenku otin videon, mut paaaaaljn paremmin viihdytään nyt, elukat siis mukaanlukien kun on enempi tilaa liikkua :)

Ite oon menossa 19.pv ottaa uutta leimaa :) Jei!

5 kommenttia:

  1. Mihin kohtaan kroppaa tulee uutta leimaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vasempaa hihaa täytetään :) Jos sais vähän näitä keskeneräisiä projekteja valmiiks :P

      Poista
  2. heiii, miten meni "tuomiopäivä" ??

    - G-host -

    VastaaPoista
  3. ei varmasti lääkitys toimi ku vedät huumeita ja sun muuta ;) et oisko siinä vaikka joku syyki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aahhahahaa :D Jaahas, tällä on joku idiootti taas liikkeellä :D
      Mistähän lääkityksestä puhut? Ainoa lääkitys mistä olen maininnut ettei toimi, on se Deprakine. Ja se ei todella toiminut ihan vaan sen takia että tarvitsen masennuslääkitystä enkä manialääkitystä :D
      Kerrohan minullekin mitähän huumeita sun muuta mä vedän joka vaikuttais siihen ettei manialääke toimi masentuneella ihmisellä? :D Olet tosi fiksu kun tunnut tietävän mun asioista enemmän kuin minä itse :D Ihan mukava tietää että ilmeisesti käytän huumeita sun muuta vahingoittavasti niin paljon et ne vaikuttaa mun lääkityksiin :D Eihän mulla oo minkään muun lääkityksen suhteen ollut ongelmia kuin tuon Deprakinen. Kerta olet noin fiksu, että tiedät elämästäni enemmän kuin minä, valaise toki lisää mitä minä käytän ja teen? Olisi kiva tietää itsekin :D

      Poista