maanantai 6. tammikuuta 2014

Kesti vähän.....

Sori kun on kulunut taas aikaa viime postauksesta.. Oli kaikenlaista puuhattavaa ja sit tuli tuo Vinskin kuolinpäivä jnejne... Mutta nyt ajattelin piiitkästä aikaa tehdä päivityksen ilman videota, ihan vaan naputtelen tässä jotain ja laittelen kuvia... :)

Postissa tuli jokunen aika sit lappunen et mulla on 15.1. aika psykologille :)
Ei siihen vaadittukaan kun pari vuotta ruikutusta et pääsin ees psykologille.. :D
Mut onpahan nyt sekin, toivotaan et se osais avata tätä mun päätä
 ja auttaa mua avaamaan ite omia solmujani.. :)
Sitä seuraavalla viikolla ois aika työkkäriin et ne saa tuoreimmat kuulumiset.. 

Mitään yli jännää ei oo tapahtunu.. 
Joulu meni ja vuos vaihtu.. 
Edelliset vuodet on menny aika vituiks ku oon ollu vaa yksin ja elukoita kuollu ja muuta paskaa, 
mut nyt oli parempi loppuvuosi :)
Toivotaan et se lupais hyvää myös tälle alkaneelle vuodelle :)

"Jeren" kaa oon hengaillu.. 
"Erkki" osoittautui edelleen ihan vitun idiootiks.. :D (ylläri)
Ja tajusin, että vaikka mä Erkkiä rakastan, en mä haluu sitä sittenkään...
Ja nyt kun oon ollu enempi oma itteni ku sain lääkitystä kuntoon, oon myös huomannu sen, 
miten pahasti ylireagoin aiemmin ihan kaikkeen.. Älysinhän mä jo aiemmin et ylireagoin asioihin tosi herkästi, mut nyt kun Jere on ollu mun seurana, oon huomannu et ylireagoin ja käyttäydyin pakasti sen lääkityksen puutteen takia.. Asiat on ollu nyt paljon paremmin ja mä tunnen oloni paljon paremmaks :)

Vaikka miten monet kerrat oon Jerellekin ihmetelly sitä asiaa, et miks helvetissä se haluaa olla mun kaa, varsinkaan nyt ja aiemmin kun en oo ollu kunnossa, se vaan haluaa, ja mä en voi käsittää..
Jos ite olisin mies niin en todellakaa haluais mitää vakavaa mun kaa :D
Mut kai se sit näkee pintaa syvemmälle mun oikeeseen itteeni, ja sen äärettömän suloinen halu auttaa mua paranee on jotai käsittämätöntä..
Sit kun tässä ollaan taas muutama kuukaus hengattu, eli se on "asunu" mun luona, oon ruvennu alitajuisesti miettii ihan vitusti kaikkee.. Mä oon ollu ensinnäkin ihan saatanan masentunu..
Sit kun masiksessa painelee peiton alle nukkuu keskellä päivää ettei tekis mitää tyhmää, oon vaa aatellu Jereä ja mitä mä sen kanssa teen..
Sitä ei oo vittu missään nimessä kiistäminen, etteikö se ihminen tekis hyvää mulle, henkisesti.
Eikä sitä voi kiistää et se on vilpitön ja haluu auttaa.
Kai se on nyt sit sitäkin että oon tottunu siihen et se on ollu mun tukena ku oon tukea tarvinnu ja se on paikalla kun tarviin. Se voi olla sitäkin et en uskalla päästää Jerestä irti, koska sitä mä jäisin taas ihan yksin ja alamäki alkais taas.
Mut on tässä kyse siis siitäkin, et mun on vaan niin hyvä olla sen seurassa, se on niin turvallinen.
Eihän se oo mun unelmien mies, lihaksikas, kookas tatuoitu jenkki-tyyppi ja "paha poika"..
Mut en tosiaa tiiä onks tää sitä kiintymystä ja menettämisen pelkoa, mut mä sanoin Jerelle tossa joulun tienoilla, että mä haluan yrittää.. Edetään hitaasti, ja jatketaan tätä hengailua, ei syöksytä heti mihinkää vakavaan suhteeseen.. Mut sitä mä haluaisin koittaa...
Ja vaikka mä en Jereä sillälailla haluaisikaan, ollaan puhuttu et aina tulee ystävyys pysymään jnejne, mut silti mä uskon, että jos mä sen passitan menemään ja se sit joskus löytää jonkun paaaaaljon paremman
(ei tarvii paljoo ettii et mua paremman löytää xD )
Niin se ystävyys kuolis kuitenkin, niinkuin kävi tän Jeren ja sen exän kaa..
Jotai tapahtuis ja se katoais taas mun elämästä...
Mutta kuitenkin näin.. Me katotaan ja koitetaan auttaa toisiamme et saatais juttu toimii.. Jos näyttää et se ei toimi, niin sit ei ruveta mihinkään.. 
Mutta näillä mennään... :)

Silti mun takaraivossa kytee kauhukuvia siitä, et kun noita mun lääkityksiä venkslataan varmasti vielä, ja hoito aloitetaan uudestaan, niin jos ja kun mulle tulee taas joku kauhee kausi, niin mä pelkään et Jere katoaa..
Vaikka kai mä luulen ettei se sitä tekis kun se kuitenkin tajuaa mun tilanteen.. 
Mut silti se pelko kummittelee tuol takaraivossa..

Eniten mä mietin sitä, kun mietin et haluunko Jeren kaa mitää, et onko siinä järkee jos mä vaan pelkään..
Mut toisaalta, jos mä jään yksin, mä pelkään eri asioita, ja ne on suurempia pelkoja..
Phuuh.. Muks mun mieli on näin vaikee...

JOULU!!
 Okei, yks päivä alko tosi hyvin kun Iset-neiti päätti pudottaa kukkaruukun lattialle..
Ei siinä mitään, vituttihan se sotku, mut oon saanu tuon ruukun siskoltani,
enkä ole paljoa tavaroita siskolta saanut joten sillä oli tunnearvoa..
Eikun epoxilla kasaan xD

Jere osti meille jouluruokia ja lahjoja vimeisillä rahoillaan jotta saisi mulle ja itselleen paremman joulun :)))

JOULUREINO! ^_^

Jere osti mulle joululahjaks rikkaimurin! Mä oon halunnu sellasta jo kauan :D

Sit käytiin yhessä ostaa lautapeli! Jee!!! :)

Sit mä ostin Jerelle hopeisen panssari-ranneketjun kun sillä on vaan jotai rihkamahelyjä :D
Ostin samalla siihen sellaisen pienen kitaran, ja kotona muokkailin ketjuun kitaran kiinni ja laitoin vielä sellaset pääkallot kans roikkuu siitä ketjusta :)
Jeren pyynnöstä nyt korjaan siis että ketju ei ole hopeaa..
(sanoin hopeisen ketjun, koska en tiiä mitä se on ja se on hopeen värinen :D )

Jouluaattona oltiin tässä mun luona, hieman viihiteellä..
Käytiin yhen yhteisen ystävän luona Reino messissä tietenkin :)
Hengailtii Antin luona jonkun aikaa ja palattiin mun luo jatkamaan viihteilyä :)
 Sit keskellä yötä sain ajatuksen et käytäs mun isän luona.
En oo nähny isää tosi pitkään aikaan, eikä se tiennyt missä nykyisin asun..
Kello oli ehkä jotain puol 3 yöllä kun pamahdettiin Jeren ja Reinon kaa isän luo avaimilla :D
Menin herättelee isää makkariin ja ekat sanat mitä se sano oli "jo oli aikakin" :)
Sit mie pyysin anteeks ajankohtaa ku tuppauduttiin ja isi vastas että "Ajankohdalla ei ole MITÄÄN väliä."
Jere oli vähän ihmeissään et miten voi tollai pamahtaa keskellä yötä toisen luo, mut mä tunnen sen verran isiä, et sille ei oo millään muulla väliä kun et se näkee mut, oli aika tai paikka mikä tahansa :)
Siinä sit isi heräili ja istuskeltiin ja juteltiin.. Pari tuntia siinä meni ja me lähdettiin kotiin..
Sain isiltä muutaman leffan omaks ja Sims Autiosaaren lainaan :P

Joulupäivänä sit mentiin Jeren vanhempien luo saunoo ja viihteelle, jotenki siinä kävi niin et jäätiin sinne yöks Reino mukana tietysti :)
Sit seuraaavat päivät pelailtiin tuota lautapeliä ja Simssiä ja vaikka mitä..

Sit yks kaveri esitteli mulle yhden tyypin kenen tatskaa pitäs korjailla.. Hirvee homma siinä on, mut sain vähän alotettua.. Korjailin ääriviivat, mut vielä pitäs varjostukset korjata ja kehittää jotai kivaa lisäystä sinne ympärille :)
Tässä kauhistus ennen korjailuja.. Pitää laittaa kuvaa sit ku saa sen kunnolliseks :)

Sit tulikin Vinskin kuolinpäivä.. Mä olin ihan palasina koko päivän ja itkeskelin vaan.. Soitin äitille, tai se soitti mullepäin takas ja äiti yritti siinä lohduttaa :)
Se päivä meni miten meni...

Sit tulikin vuodenvaihde!
Jere kävi salaa ostamassa mulle sellasen pikku rakettipommin, sen nimi oli "Räiskyvä rouva" :D
Aika osuvasti :P
Oltiin kahdestaan tässä mun luona ja otettiin pienet.. 
Sit otin Rukeen yhteyttä kun arvelin et se on varmaan yksin kotona.. Pyysin sen meidän kaa tänne.
Ruke oli selvinpäin ja käytiin yhes koos Santerin haudalle viemässä kynttilä mihin olin piirtäny ja kirjottanu terveiset ja miulta, Pepiltä ja Rukelta..
Sit mentiin Talvisalon kentälle räjäyttää se mun raketti :)
En oo ikinä saanu räjäyttää omaa rakettia, ainoastaan Roomalaisia Kynttilöitä ja oli kivaa saada pamauttaa eka oma raketti, vaikka se sellanen pieni olikin. :)
Redi oli mukana ja se ei oikei tykänny ideasta :D Haukku helvetisti :D Mut ei sillai pelänny :)
Sit me tultiin takas meille heittää Redi kotiin ja mentiin kattoo kaupungin ilotulitusta satamaan, mut jälkeenpäin sain vasta selville et kaupungin rahat ei riittäny ilotulitukseen! :D Siis oikeesti.. Ei vittu :D
Jotai raketteja näky joka puolella mut kaupunki feilas, GO ÄÄSLINNA! :D
Siitä jatkettiin matkaa Rocksiin juomaan tasan kahdet :)
Siellä näky tuttuja, ja sieltä palattiin mun luo..
Ruke viipy hetken ja me käytiin Jeren kaa sit nukkuu..

Mitään ei nyt olla tehty..
Pekka heräili talviuniltaan toissapäivänä.. Ei näköjään haluu enää nukkuu, mut ei vielä tänään kelvannut matoa syödä.. :/ Tiukka tarkkailu nyt tuon heräilyn kaa..

Poitsu on vähän kuutamolla :D 
Tänään se on makaillut enempi oksien päällä ja yrittänyt jäähdytellä viileässä nurkassa...

Nyt ollaan siis tässä päivässä :)
Mä päivittelen tätä blogia ja Jere pelailee mun FFX:ää :P

Valtakunnassa kaikki hyvin!
Ihanaa alkuviikkoa kaikille! ^_^v

3 kommenttia:

  1. Miksi et muuten ollut isäsi luona käynyt paljon useammin? Tekstistäsi päätellen se tuntuu todella paljon välittävän susta ja haluaa varmasti nähdä sua paljon enemmän. Kyllä isit tytärtään haluaa nähdä niin usein kun vaan mahdollista, toivottavasti näette jatkossa useammin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on isin kaa vähä sellanen sukuvika, että jos toinen ei ota yhteyttä tai käy, niin ei sitten toinenkaan :D Mie ootan et iskä soittais tai kävis, ja kun siitä ei ikinä mitään kuulu niin itsepäisenä en itsekään pidä yhteyttä ja iskä ajattelee ihan samalla tavalla.. :D Oishan se ihan kiva jos oma isä joskus edes soittaisi tai laittaisi viestiä.. Viimeksi hän on pitänyt muhun puhelimen kautta yhteyttä joskus kesällä laittamalla humalapäissään viestiä...Mut pitäähän se jommankumman joskus joustaa :D

      Poista
  2. 2 luupäätä niin ei siitä kyllä mitään tule. Lähetä isukille välillä postikortti, tekstari on liian tylsä.

    VastaaPoista