torstai 14. marraskuuta 2013

Räpiköinti jatkuu!

VIDEON AIKA!! :)


Sitten ekana laitan ne pari hassua kuvaa messuilta...
 Kotiintulomatkalla sattu hyvät lukemat :P


Sattu aika hassusti :D Mun hotellihuoneen numero oli 420 ja palkka-kuittiin tuli lukema pomon kätösillä 420 
:D Järkyttävän ihmeellinen sattuma, pomokin vähän hymyili et mites sattukaan :D

 Ihme ilmeitä vääntelin Peepshow-kopissa kun oli hiljainen vuoro :P

Sen enempää ei tullu kuvia otettuu :D 
En nyt kyllä keksi mitää kirjotettavaa, joten laitan vaan pari kuvaa lisää :)
Enköhän oo parissa viime postauksessa kirjotellu vähän liikaakin ;D


 Muutamat kuvat ku piti kerranki laittautuu ;) Ja Iset kuikuilee aika ihanasti tuolla takana xD

 Mamman pienet rakkaat!! Reinosta ei oo uusia kuvia :(

Ja joo, mie törppö oon näköjään unohtani ihan kokonaan kertoo et PEPPI KÄVI TÄÄLLÄ!!!!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Siis mun ala-asteelta asti sielunsisar rakas Peppi tuli Tampereelta tänne..
Se kävi eka mun luona ja sit meni muualle yöks ja sit se oli mun luona yhen yön. :)
Tehtiin sille yhteensä viis tatskaa :D :D

RAKAS!!!!! <3
 Mm. tollasia tehtiin.....Nää siis Pepin itse piirtämiä :)

 Sitten mun Punkki!!!!
Joskus koulussa piirtelin tollasia punkkeja joka paikkaan.. :D
Sit joskus pari vuotta sitten, kun tein yhelle Sampalle (ei sille kenen kaa hengailen paljon) tein tatskaa, niin halusin et se tekee mulle tollasen punkin, koska mä rakastan tota punkkia vieläkin ja aattelin, et jokainen ihminen joka on ollu mun elämässä rakas, saa tatuoida mulle punkin johonkin :D
Samppa teki mulle tonne haban seutuville ja Peppi teki ton käsivarteeni :D
(idioottimainen idea mut pitää olla hullu ettei sekoa!)
Ja sekä Samppa että Peppi eivät olleet koskaan ennen tehnyt tatskoja :D
Ainut ongelma on vaan se, että esimerkiks mun siskoa (ainakin luulen vahvasti niin) en saa ikipäivänä tekemään mulle punkkia :(
Mut on se ihana! ^_^

Sit me käytiin baarissa.. Ei pitäny lähtee ku yhet juomaan Pepin seuraks, mut jotenki se sit lähti lapasista :D
Mä pelasin Rocksissa piiiitkästä aikaa pokeria ja sit ku oltii kaverin kaa kaks viimestä pöydässä, niin sovittiin et pistetää voitto puoliks ni ei tarvii pelata enää :)
Sain siis muistaakseni 5 juomalippua :)
Näkihän siellä baarissa sit muitakin kamuja, niitä kenen kaa olin aina bingossa jne.. :)
Oli kyl tosi outoo käydä baarissa pitkästä aikaa... No, nyt voi taas hyvillä mielin pysyä taas kaukana niistä pahoista paikoista, etenkin Rocksista ;D
Sari rakas <3

Siirrytääs sit tähän päivään...Tai yöhön ;)
Videon jälkeen siis Tero ja sen kaveri käväs tässä, oli kivaa :)
(oon tänään ottanu vähä rauhottavaa jos sais nukuttuu jne.)
Kello on jo kolme yöllä.. Pitäs kai mennä nukkuu mut ei yhtään huvittais :P
Jos hetken vielä pelais Heroessia ;)

Super mahtavaa Thorin päivää kaikille!! :)
(niille nyypille jotka ei tajunnu, niin torstai on alunperin nimeltään Thors Dag, tai jotai sinnepäin) :D

1 kommentti: