lauantai 9. marraskuuta 2013

Räpiköimistä

Niinkuin edellisessä tekstissä "vähän" avauduin :D mulla on ollu nyt tosi vaikeeta tän oman pääni kanssa..
Niinä harvoina päivinä, kun oon ottanu rauhottavia, oon pystyny näkee paria kaveria..
Samppaa oli ihana nähdä pitkästä aikaa ja se oli niin reilu, et käytti minuu Agrimarketissa ostaa kissoille pellettejä ja sit sittarissa ostaa jotai safkan tynkää..
Tultiin sit tähän meille ja pelattiin pleikkaa..
Pitäis ostaa joku kiva uus kaksinpeli tai oikeesti kehitellä jotai tekemistä, jos joku tulee käymään.. 
(eli varmaa Samppa kun ei paljon muita kavereita oo)
Toki, nään mä silloin tällöin noita pikkusia "hulttiopoikia" kun ne tulee leimaa ottamaan :)

Oli taas pakko tuhlata ruokarahoja ja tilata netistä ensinnäkin Pekalle ruokaa 
ja yks semmonen pikkuinen terra, sekä tatuointitarvikkeita, että pääsee pojat neulan alle.. :)

Mun sirkkojen ja matojen kasvatus-operaatio on lähteny ihan hyvin käyntiin.
Sirkkoja on jo ehkä parikymmentä täysikasvuista ja siritys alkaa olla aikamoinen :D
Nyt vaan toivon että naaraat alkaisivat munimaan..
Tänä aamuna kuoriutui kotelostaan toinen jättijauhomadon koppis ja yks kotelo on sen näköinen että kuoriutuu ehkä ensi yönä.. :) Sit eikun odottelee miten ne pariutuu ja tekee pikkumatoja :)

Torstaina siis tuli 200kpl sirkkoja ja 100kpl jättiksiä.. Tänään sit oikeesti älysin, et Peksi on käymässä talviunille, kun ei ole ruoka maistunut muutamaan päivään, ei ole viihtynyt lämpölampun alla ja tänään ryömi ulos uni-luolastaan vasta pari tuntia valojen syttymisen jälkeen..
Jooh.. No nyt mulla on sit ihan perkeleesti noita ötöjä, miunko ne pitäis syödä :D
Ei mitää hajua kestääkö ne hengissä Pekan talviunien yli.. Eiköhän kun niitä vaan hoitaa hyvin :)

Torstaina kävin myös meidän New Era Tattoossa moikkaa Karppista ja Hasasta.. Suunniteltiin Kapen kaa siinä vähän et mitä me seuraavalla kerralla nakutellaan.. Jätin sille sit yhen piirustus-projektin.. :)
Ens kuun 19.pv tehään yks kuva tohon vasempaan käteen, sit siinä taitaa aika pitkälti olla enää taustojen teko.. Ens vuoden puolella sit tehään tuonne selkään taustoja ja laitellaan värit.. :)

En oo tainnu juuri ollenkaan kertoilla mitä mun mies-rintamalla on tapahtunu... 
Jos lyhyesti koitan tässä edes jotain kertoa.. 
Kesällä otin siihen exään yhteyttä, koska en haluu olla tulehtuneissa väleissä kenenkää kaa..
Nähtiin sit pitkästä aikaa sen kaa ja juteltiin kaikessa sovussa asioista..
Sen jälkeen tavattiin muutaman kerran ja se oli sit siinä.. Kumpikin vaan lopetettiin yhteydenpito oikeestaan ilman mitää järkevää syytä... 

Noh, sattu sit sellanen helvetin outo juttu kans, et yks tyyppi ilmesty takas mun elämään..
Kutsuttakoon häntä nyt vaikka Jereksi sillä en tiedä saisinko oikeaa nimeä käyttää..
Olin Jereen 18-vuotiaana ihan kusessa (lievästi sanottuna) ja meillä oli tosi pitkä seksisuhde silloin ja mä olisin halunnu enemmän, se taas ei.. Mä olin sillon tosi nuori ja typerä, enkä vielä tienny miehistä paljon mitään, sillä olin seurustellut vain kerran.. Jere sit kävi seurustelee vakavasti yhden naisen kaa ja oikeestaan sen mustasukkaisen naisen takia Jere katkas välit mun kaa..
No, nyt se siis ilmesty vähän niinku puun takaa mun elämään ja selvis et se haluaa mut..
Voi vittu et meni pää solmuun!
No me käytiin sillee tapailee, ja Jere sano useasti ja tietääkseni ihan vilpittömästi, et miten tyhmä se oli sillon aikoinaan kun anto mun mennä.. En oo ihan varma et miten monta kuukautta tästä on nyt menny ku ruvettiin taas tapailee.. En voi ymmärtää, mut se tosiaan haluaa mut kaikkine vikoineni.. Ja mä en ainakaan alkuvaiheessa ollut täysin varma mitä mieltä mä oon, mitä mä siitä ajattelen..
Kaikki tuntu niin surrealistiselta.. 
Sit tää mun ahdistus rupes pahenee ja pahenee ja musta tuli ihan kauhee nyt viimeaikoina Jereä kohtaan.. 
En tajuu mite se jakso kattoo mua.. Melkein kaikki siinä ihmisessä rupes rassaa mua ihan vitusti ja olin vaan äkänen kokoajan.. Mä luulin et kaikki johtuu siitä kun mua ahdistaa niin paljon, varsinkin kun se majaili mun luona ja halus olla ihan jatkuvasti yhteyksissä ja se vaan kävi enemmän ahistaa ja vituttaa..
Mä elin siinä uskossa et kaikki johtuu tästä mun päästä..
No, viimein tossa viime viikolla ja viime viikonloppuna kävin miettii ja tutkiskelee itteeni tarkemmin..
Huomasin etten mä oo yhtään kiukkunen/pahalla tuulella/ahdistunut kenenkään muun seurassa..
Viime maanantaina se sit kunnolla iski mun tajuntaan ettei tää johdu miusta ollenkaan..
Se teinivuosien älytön rakkaus/ihastus Jereä kohtaan jäi sinne teinivuosiin..
Tajusin, et Jeressä on vaan niin paljon ärsyttäviä piirteitä et ne peittoaa melkein kokonaan ne tosi hyvät piirteet.. Toki mä siis pidän Jerestä ihmisenä, sillä on järkevät ajatukset ja hyvä tahto.. Mut tajusin myös sen, ettei Jere edes viehätä mua millään lailla,
 ei sisäisesti eikä ulkoisesti, eikä edes seksi toiminut.. -_-
Päätin sit maanantaina tuoda älynväläykseni valoon..

Ei siinä muuten mitään, mut meidän piti viime keskiviikkona lähtee Five Finger Death Punchin keikalle..
Yks kaveri oli pyytäny mua viime kuussa lähtee sen kaa, mut en osannu sanoo varmaks ku ei ollu vielä mitää hajuakaan onko mulla varaa ostaa edes lippua, vaikka kuollakseni haluaisin lähtee..
Oonhan mä diggaillu kyseistä bändiä kymmenisen vuotta..
Homma meni vähän vituiks ja kiukkuunnuin sit tälle kaverille ja Jerelle siitä mitä ne rupes säätää..
Tunnustan et saatoin ylireagoida mut pyysin heti seuraavana päivänä anteeks..
Tää kaveri ei sit halunnu ees puhuu mun kaa, eikä se oo ottanu vieläkää yhteyttä takasin päi..
Jos se haluu pistää ystävyyden poikki sen takia, kun mä sanoin et mua vituttaa tietyt asiat mitä se on tehny ja mitä ei, ja etten lähe keikalle, niin ei voi muuta kun nostaa kädet ilmaan ja ihmetellä.
Varsinkin kun yritin pyytää anteeks kun ylireagoin niissä viesteissä ja yritin sopia asiaa..
 What can I do.. Vituttaa ja harmittaa.. Ja mitä pidempään se venyttää sovinnon tekoo, sitä enemmän mun vitutus kasvaa ja sitä vaikeempi on enää sopia..
Pelkään, että menetin jälleen yhden ihmisen jota luulin ystäväkseni..

Lupailin viime postauksessa et seuraavaks kertoilisin miten seksimessut meni, mut tää oli tärkeempi asia saada purkaa sydämeltä...

Tän yön biisi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti